Skrivtorka.

 
 
Vet inte riktigt varför, men kommer inte igång med skrivandet. Några sporadiska inlägg då och då är ju inte jättespännande. Får se hur det blir...
Fredag idag! Om nu någon missat det :) Jag började dagen med ett träningspass i pildammsparken. Varmt och soligt och svettigt!
Helgen blir lugn och skön, 1 års-kalas är det enda inplanerade. Har lovat mig själv att besöka mammas gravplats också, det var väldigt längesedan jag var där och skuldkänslorna byggs på för varje dag som går...men nu ska jag dit och göra lite vårfint tänkte jag.
 
Nu kommer snart både min stora och min lilla älskling hem, så bäst att hoppa in i duschen och förbereda lite mellis.
 
 
Denna ungen föddes glad! Eller nää det gjorde hon ju verkligen inte när jag tänker efter haha. Hon entrade världen med ett gallskrik och låg fastklistrad vid tutten de tre första månaderna, men sen så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0