Mysmåndag.



Idag är jag ledig, jobbar ju endast 75% vilket är otroligt skönt och alldeles lagom! Ingen lagom lön direkt, men såå värt det i alla fall. 
Trivs jättebra på mitt arbete på barninfektionen, och blev otroligt glad och stolt när jag för några veckor sedan blev erbjuden en fast tjänst. Min framtidsplan är att vidareutbilda mig till barnsjuksköterska, och inom några år söka mig vidare till en barnavårdscentral. 

Idag ska vi titta på hus! I Tygelsjö. Vi har egentligen lagt hustankarna på hyllan, och kollar mest efter större lägenhet för tillfället. Men det här huset alltså, det har verkligen det där lilla extra! Perfekt ställe att bo på enligt oss - mysigt, barnvänligt, bra förskolor/skolor, nära till havet, nära till stan, och bra förbindelser. 10 minuter med buss/bil så befinner man sig på Södervärn. Ja, som ni hör är vi lite sålda, men chansen att just det här huset blir vårt är rätt liten, då vi inte ens har sålt vår lägenhet än. Men det är kul att bara åka och kolla. 

Nä, nu ska jag mumsa i mig en allt för sen lunch, och fortsätta njuta av denna lediga måndag. 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0