mittiveckanledig

 
Vilken lyxvecka, mina 75 % är lite knepigt uppdelade. Vissa veckor jobbar jag jättemycket och andra jättelite, inget direkt mellanting. Igår jobbade jag kväll och sen ska jag även jobba lördag och söndag kväll. Så jag är rätt mycket mittiveckanledig, som den här veckan tillexempel. Otroligt skönt!
 
Huset vi tittade på i Tygelsjö var helt perfekt, men både jag och Christian fick lite kalla fötter och insåg att vi inte är redo för hus än...bort från denna lilla tvåa ska vi, men nu siktar vi istället in oss på en större lägenhet, och skaffar hus när vi är lite "större och lite mognare" haha. Igår började jag pensionspara i alla fall, så lite vuxen känner jag mig allt :)
 
Ha en bra dag!
 
 
 
Den här statsungen behöver få andas lite lantluft snart...och jag med för den delen! Här tar vi ett snack med farmors höns i Tommarp.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0