Min telefon har kastat in handduken...


Idag har jag och Ronja haft en ledig dag tillsammans. Morgonen kickade som vanligt igång vid 06 snåret (vafan!) och klockan nio var vi bland dem första att entra dörrarna till aqvakul. Lek och bus och en massa rutchkaneåkning blev det. Vi hade fantastiskt roligt fram tills den lilla telefonincidenten. Ronja stod på näsan och min telefon hamnade i poolen! Osis! Fast tur i oturen, det är nämligen hög tid att hämta ut en ny telefon i vilket fall som helst. 
Vi lunchade på caféet och sedan körde vi hemåt igen. Det blev till att bära upp en sovandes Ronja till lägenheten :) 

Nu ikväll har vi träffat Mia och Felicia med sin lille Sigge. Det skiljer tio månader mellan dem, och Ronja tycker ju såklart att han är rätt så barnslig och så :) Bebis kallar hon honom, som om inte hon är det liksom haha. Det blev både pussar och klappar på hans lilla huvud, men även små tjuvnyp i låren. 

Nu ska jag krypa ner bredvid världens goaste lilla tjej, god natt!


hejdå från oss! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0