Heje!!


Jobbhelg för mig, så snart bär det iväg till mina små patienter. Gårdagens arbetspass flöt på rätt så bra trots bakfylla. I fredags var vi hemma hos vänner och gjorde hemlagad pizza och drack vin. Ronja levde rövare med deras lilla Jack som är drygt ett år äldre. Dem kämpade på in i det sista och deckade vid halv elvasnåret. Vid den tiden hade jag lyckats sluka en hel flaska vin själv, så det var inte bara Ronja som deckade vid nattningen haha. Kl 03.00 vaknade jag och tassade ut till köket där Chrille och Martin satt och drack whiskey och löste världsproblem :) Insåg att det inte riktigt var läge att bege oss hemåt, så vi gick och la oss i våningsängen och sov dem tre små timmarna som var kvar tills den lilla huliganen skulle vakna...

Nä nu en dusch och sen på med den vita uniformen och göra barnen friska och glada! 

Ha en skön söndag! 


En bild från Alcudiaresan i vintras. Fina familjen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0