Go'kväll



Vi har haft en mysig eftermiddag hemma hos min bror, Ronja har latjat med lillkusinen Ingrid som mest brydde sig om sin godispåse :) Ronja var ju så klart "för liten för att smaka", hon är för liten för det mesta enligt Ingrid haha! 

Peter, min bror har begärt ut mammas journaler från beroende centrum och psykiatriska kliniken, svårt att veta om man gör rätt i att ta del av dem. Kommer garanterat bli en jobbig och känslomässig läsning, men kanske kan vi få svar på några av alla frågor hon lämnade oss med. 

Lördagen fortsatte sedan i lugnets tecken, Ronja och jag delade på en pizza och tog sedan ett bad tillsammans. Nu sover loppan och jag tänker koka mig en kopp té och krypa upp i soffan. Hoppas på en lugnare natt i natt, utan en massa kräk...
Trodde Chrille skulle komma hit nu ikväll när dem var färdiga med musikvideon, men så verkar det inte bli. Jaja mer choklad åt mig :) 


Ha en skön kväll! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0