En stormig lördag i mars.

Jag och Ronja befinner oss på potatisåkern i svärfars lägenhet. Han är i Stockholm över helgen och Chrille är busy med The trues musikvideo, så vi blev helt enkelt utsjasade från hemmet. Men inte oss emot, här har vi det bra. I detta nu sover Ronja, och jag borde som vanligt göra detsamma då madame var uppe och snurrade 2,5 timme i natt...ska strax krypa ner bredvid hennes underbara lilla kropp och borra in min näsa i den lilla nacken som doftar ljuvligt. Eller nä det gör den ju faktiskt inte alls idag, snarare kräk haha. Stackarn spydde ner hela sängen, sig själv och mig i natt. Glammigt.

Är det bara här vid havet det blåser extremt mycket?! Har stått och kollat på en stackars fiskmås som frenetiskt försöker ta sig fram i vinden haha, han kommer i princip ingenstans :) Senare idag ska vi hem till min bror, om vi inte blåser iväg. Har ingen bil så det gäller att hålla hårt i vagnen. Tur det inte är en lång bit att gå. Vi skulle egentligen till kyrkogården och göra vårfint hos mamma, men det får bli en annan dag. 

Chrille håller som sagt på att spela in en musikvideo. Och några scener ska spelas in i vår lägenhet. Väntar med spänning på resultatet, deras manus låter väldig bra i alla fall. Dem är så duktiga, snart lanseras deras nya skiva och releasefesten närmar sig. Är så sjukt stolt över honom, han förtjänar verkligen en framgång nu! 


Min starkaste av stjärnor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0