Hur mycket sorg ryms i ett människohjärta?

Mamma, du är min lycka på jorden. Min glädje. Mitt ljus. Även om du inte finns hos mig i mänsklig form är du mitt ljus som leder mig rätt på livets väg. Du är min änglamamma och jag tackar dig från djupet av mitt hjärta för allt du gav och fortfarande ger. För allt du var och fortfarande är. Jag släppte dig fri älskade lilla Mamma, med vetskapen om att vi ses igen.


Du är aldrig längre bort från mig än en tanke, aldrig längre bort än ett andetag.

 

 

Jag längtar till den dag då jag får hålla dig i min famn igen. Jag kan inte leva utan dig...


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Varit lite upp och ner med livet på senaste tiden därför jag inte hörde av mig som lovat!

Sms eller ring mig så vi kan bestämma en dag!!

Kram

2011-07-17 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0