En måndag i juli.

Dagen började med ett läkarbesök, där jag blev remitterad till en KBT-behandlare. Jag tycker det är jobbigt att etablera nya kontakter och öppna mig för främmande människor, men jag hoppas att personkemin stämmer och att den här människan kan hjälpa mig en bit på vägen. Jag blir kallad inom tre-fyra veckor så det är ju ett tag till dess.

 

Därefter åkte jag och Louise till Skanör för att gå på Jannes vernissage där han ställde ut sina fina tavlor. Sen satte vi oss på ett café och åt brie- och salamibaguette och pratade om livet och allt där till. Nu är jag hemma igen och ska laga ett lass korvstroganoff, måste ha matlådor till jobb.

 

Ciao.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0